wtorek, 16 października 2018

ciepłe

ciekawy projekt, też rozważam dwie pełne kondygnacje i dach dwuspadowy np. Z115, Zx60 BG Boję się jednak, że to najdroższy rodzaj domu - porównując domy o identycznej powierzchni: parterowy, użytkowe poddasze, piętrowy. Co do keramzytu w prefabrykacji to też biorę pod uwagę, szczególnie, że znajomi będą się tak budować, więc będe miał możliwość zobaczenia efektu (wcześniej nie miałem okazji obejrzeć tej technologii)wydawało że to będzie więcej ale wcale tak nie wychodziło, a nawet taniej jak dałem do wyceny 2 różne projekty z użytkowym poddaszem i bez, z okien dachowych zrezygnowaliśmy w tym projekcje z uwagi na oszczędności i straty ciepła, z Wrocławia nie masz tak daleko do lubuskiego (są tam dwie firmy które robią*z keramzytu) ja testowałem dwie, która niestety jak wyczytałem na internecie niezbyt fajnie traktuje takich małych inwestorów jak my, druga to z Przytocznej KROSBUD - trafiłem na nich dzięki temu , i tu się*miło zaskoczyłem, szybka i lepsza wycena, oczywiście podjechałem by zobaczyć co to za firma - nie jest to taki kolos jak Międzyrzecka ale całkiem spora i ogarniają...ale pewnie finalnie przekonam się*jak już*dom będzie stać ...faktem jest też*to że szukałem kogoś blisko Gorzowa by koszta transportu nie generować, i także chciałem firmę*która mi kompleksowo zrobi wszystko - poleca inne firmy, jest jakaś*z Torunia którą*sobie chwalą, ale mi cenowo już za dużo wychodziło.że prostsze, że tańsze. Mam pytanie rozumiem, że poddasze jest nieużytkowe, ale czy macie całkowicie zamknięte to poddasze czy z funkcją strychu? Jeśli strych to jak rozwiązane jest wejście/schody i ich ocieplenie (gdy ocieplany jest strop a nie dach)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz