poniedziałek, 21 września 2015

inwestycja

ja w styczniu i lutym wyciągnąłem 80%, głównie na graniu pod dane makroekonomiczne na EURUSD i GBPUSD, trochę udało się też na CHFPLN po tym co bank szwajcarski ogłosił i również na dodruku euro ogłoszonym przez EBC, i na grecji na EURUSD w piątek :) to był ciekawy miesiąc, ciekawą strategię na surowce znalazłem tutaj ropabrent.pl, podobną rzecz próbowałem zrobić na gazie ziemnym, ale wymiękłem i tylko 2tys wziąłem, a gdybym siedzial dłuzej byłoby już z 30patoli Próbowałem wielu taktyk i grałem bardzo ostrożnie w ciągu 3 dni straciłem 200zl. Tam nawet jest trudno zarobić dziennie 10zł. To jest tak zmieniający się rynek ,że można w kilka sekund stać się dłużnikiem banku, tak więc uważajcie na forex. Moje inwestycje na forexie rozpoczęły się się od zainwestowania pieniędzy na platformie transakcyjnej gdzie po wpłaceniu depozytu mogłem za darmo zarabiać dzięki kopiowaniu najlepszych inwestorów na świecie, ucząc się przy tym ich technik i strategii inwestowania. Później założyłem konto w złotówkach na IronFX i po prostu nadal kopiuje ich transakcje tylko że już sam. Z oby brokerów zarabiam , wprawdzie nie są to duże pieniądze ale i mój wkład jest niewielki, ale zawsze jest więcej niż 10% profitu miesięcznie. Poczytajcie cały artykuł o tym blogu, jak dla mnie to był udany sposób na początek inwestowania. www.jakzarabiackase.blogspot.co.uk, albo po prostu wpiszcie w wyszukiwerkę frazę "zarabiaj na kopiowaniu najlepszych" Piramida finansowa to system opierający się na szukaniu nowych klientów, których wpłaty mają opłacić starych. To coś czym jest tzw. "iFOREX" to poprostu lewarowanie. Lewarowanie to  chwilówki Radom jest gra za pożyczone pieniądze i tym właśnie jest iForex, czyli hazardem za pożyczone pieniądze. Oczywiście Lotto to też hazard, więc nie traktuj negatywnie wrazie czego słowa "hazard". ,dlaczego jak tylko zarejestrujesz się na demo, dzwonią żebyś założył konto na real, proponują szkolenia, doradzają co kupić albo sprzedać itp. bzdury. Znam dobrze forex a przede wszystkim go4x czy nsforex - omijajcie forex szerokim kołem. Globe Gain to międzynarodowy serwis rabatowy jednoczący tylko wiarygodnych i poważnych handlowców rynku Forex.
Płatności rabatowe Globe Gain pomogą handlowcom zwiększyć rentowność ich handlu średnio o 20%.
Dostajesz rabaty Forex zarówno na przegranej i wygranej pozycji, dlatego handel z nami jest zawsze bardziej opłacalne!

Ps. Póki co zamykam ten rozdział i dopóki nie zdobędę pewności i doświadzczenia forex nie jest dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz