piątek, 16 maja 2014

wino

Sophia Muscat to moje ulubione wino. Nie mam zamiaru płacić pow. 10,-PLN za winko i udawać smakosza i znawcę. W krajach produkujących wino i tak najlepsze jest takie z beczki po 1E za litr. Nie pójdę do supermarketu po tanie wino bez upewnienia się co kupuję. Trzeba szukać i smakować wino, aby wybrać takie, które dobrze smakuje i niewiele kosztuje. Na razie takie wina są w sprzedaży tylko trzeba szukać je i smakować. Brakuje mi forsy, bo sklep z tanimi i dobrymi w smaku winami to moje marzenie. Jest wiele win gronowych w Hiszpanii i Francji w supermarketach w cenie 1 EUR, 1,29 EUR, 1,59 EUR.... Te wina smakuja dokladnie tak jak kosztuja. I podobnie jak Sophia, zamiast korka czesto maja zakretke....ot taka wygoda, zeby na laweczce latwo bylo je rozpic... Mnie do Sofii przekonał Francuz - dyrektor polskiego oddziału znanej firmy francuskiej z branży stricte technicznej - nie spożywczej. Powiedział: "jeśli nic nie wiesz o francuskim winie, które chcesz kupić to lepiej kup Sofię - to porządne wino stołowe, można pić".


Oczywistą rzeczą jest że trzeba szukać win tanich i dobrych. Niech sobie snobi kupują drogie wina. I tak nie wyczuwają różnicy. Ich tylko cena interesuje. Piją różne obrzydliwe kwasy po 300zł za butelkę. Dużo jest niedocenianych a znakomitych win: Gruzińskie, Armeńskie, Bułgarskie...itd. I to wszystko w granicach kilkunastu złotych Lubię wina i jedynym błędem w odbiorze tej marki jest cena . Niestety nasze społeczeństwo chce udawać ą ę a jak ktoś się nie zna to wychodzi z założenia że tanie musi być złe .. w przypadku tej marki tak nie jest . ak 99% nie jestem smakoszem win i kiedyś kupiłem sobie kilka win w przedziale cenowym od 12 do 60 zł. Różnicy praktycznie zero. Może ktoś tam to rozróżnia, ale dla mnie wszystkie wytrawne wina smakują tak samo. Smutne to, gdybym piła sofie, to wolalabym miec 10 roznych do wyboru, a nie znowu tworza sobie monopole. Co to za swiat, wszystko niedlugo opatentuja i czlowiek zrobi sobie sweter na drutach to zaraz pozew mu do domu przyjdzie, bo sweter podobny do jakiegos innego, zarejestrowanego wzoru swetra...ehhh. Jedno co moge zrobic w protescie i przyjdzie mi to bez wysilku to nie kupowac tego sikacza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz